Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Vespi

Το λοιπον δεν υπάρχει καλυτερη φαση για κέντρο Αθηνας οπου γίνεται το συστριγκλο απο ένα σκουτερ αυτοματο. Δεν πριζεσαι με ταχύτητες, χωράνε παντου. Μιλάμε έχεις μπροστα σου 40-100 αυτοκινητα μπροστά σου? χεστηκες! Θα χωθείς θα κάνει τη σφίνα και βγήκες κυριλέ μπροστα από όλους. Η χαρα του αυτόματου είναι πως δεν χρειαζεται να έχεις στο νου σου το ποτε θα αλλάξεις την ταχύτητα κλπ.. Φρενο γκάζι και είσαι παντου.
Το ΕΤ4 είναι μια απο τις μοντέρνες εκδοχές της κλασσικής Vespa. 125 κυβικα και αυτό όπως το C1 αλλα πίστεψε με δεν έχουν καμια απολύτως σχέση. Συγγρου με 2 ατομα ανεβοκατέβασμα στα 90-100! Σκεφτομαι ποσα θα χτυπάνε τα 300ρια τους.
Τελειωμένες μηχανές πρεπει να είναι... Το ΕΤ4 όμως έχει κάποιο θεμα μιας και το συγκρινα με το C1. Τα φρενα τους δεν έχουν καμία απολύτως σχέση. H BMW εξοπλισε το σκουτερ της με ABS. Ακομα και την τελευται στιγμη να φρενάρεις, θα σταματησει το μηχανάκι. Το ΕΤ4 πάλι χρειαζεται να έχεις και λίγο προβλεψη του καιρού. Πρεπει να πατάς τα φρένα κανα 3 λεπτο πριν. χοχοχο...Γενικα μες την κινηση δεν χρειαζεται τρέξιμο...
Έχει μεγάλο χωρο κάτω απο τη σέλα που με λίγη προσπάθεια χωράει και ενα full face κράνος. Γατζακι σουπερ βολικο μπροστα στη σέλα για να κρεμας τσαντες και σακούλες.
Vespa είναι εννοείται πως αν έχεις φραγκα, μπορεις να του βάλεις το σετακι με τις σχαρες πισω μπρος και να το κάνεις εκτός απο κουκλι και φορτηγο μεταφορων ..και αυτό!
Εννοείται άνετα μηχανάκι διακοπων σε νησί!
Ωχχχ πρεπει να παω δουλειαααααα

1 σχόλιο: