Τρίτη 19 Μαΐου 2009

BMW C1

Όταν αποφάσισα πως μου άρεσε το C1 της BMW έτρεξα όλο χαρά να το πω παντού. Όλοι με κοιτάξανε περίεργα και χαμογέλασαν. Οι περισσότεροι το βρήκαν γελοίο. 2 ατομάκια που με ενδιεφερε η άποψή τους το βρήκαν θεικό. Εγώ είχα ξετρελλαθεί. Σκεφτόμουν πολλά πράγματα. Απο φορτω/εκφορτώσεις (λόγω της σουπερ διαστάσεων κάσας του) μέχρι την ηδονή της αδιαβροχης βόλτας τον χειμώνα και ενώ όλοι γύρω θα γίνονται λούτσα.
Με τα πολλά βρήκα ένα. Εννοείται μεταχειρισμένο και εννοείτε πιασοκολλέ! Τέλος πάντων το ήθελα λέμε το είχα ερωτευτεί κλπ.. Επίσης την ίδια μέρα που βρήκα το C1 πούλησα το προηγούμενο σκούτερ που είχα ένα Suzuki Burgman 250 (θεικό θα μιλήσω σε άλλο ποστ για αυτό).
Αγορασα το C1. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βάλω μαρσπιε συνοδδηγου και να βγάλω την κάσα απο πίσω. Σιγα σκέφτηκα δεν έχω και εταιρία μεταφορών. Ασε που έχω κολλητάρι που πρέπει να βολευτει απο πίσω, ενεκα πως είναι ποδαράτη.
Το C1 είναι ένα πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι. Στην πρωτη βόλτα μου φάνηκε παιχνίδι. Την πρώτη φορά που έκατσα στην καμπίνα του, νομιζα πως μπήκα σε αμαξι. Τόσο που όταν σταματησα στο επόμενο φανάρι ξέχασα να πατήσω το πόδι μου εξω με αποτέσμα στο τσακ να γλυτωσω την πτώση. Τρομερή πολυτέλεια λέμε αλλά και θέση οδήγησης... Καταρχας ακουμπάει η πλάτη σου στο άριστα σχεδιασμένο κάθισμα του. Σαν αυτοκίνητο. Ξεκουράζεσαι λέμε. Επίσης το παρμπρίζ. Ναι καλά ξέρω όλο αυτό το να σου χτυπάει ο αέρας τη μουρη κι να σου κουνά τα αυτιά. Μαλακίες... Εχω λέμε άλλα 2 και είχα πολλά διτροχα και ξέρω... Η ηδονή του να είσαι κυριλλέ πίσω απο το τζάμι και να μη σε ενοχλεί τιποτα δεν περιγάφεται. Επίσης θεικο για το μαλλί και ξέρω πολύ καλά πως δεν νοιάζει μόνο τις γυναίκες αυτό αλλά και τους περισσότερους αντρες που εχω κόψει να ζελεδιάζονται με η χωρίς κράνος.
Ε στο C1 το μαλλί σου ια μείνει στην τρίχα. Εννοείται πως δεν φοράς κράνος τουλάχιστον στην Ελλάδα. Σε κάποιες άλλες χωρες όπως Αγγλία σε υποχρεώνουν. Στις περισσότερες όμως μαζί και στην Ελλάδα αρκουν οι ζώνες...
Το λοιπόν παω να ετοιμαστω για δουλεια και τα λέμε στο δευτερο μέρος.

3 σχόλια:

  1. ΑΝΤΕ, ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΟΥ ΒΛΟΓΚΑΚΙΟΝ.
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΟΔΑΡΙΚΟ (STAND, ΔΗΛΑΔΗ), ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΓΟΥΡΛΟΥ.

    ΥΠΟΓΡΑΦΗ
    ΚΟΥΝΗΜΕΝΑ ΑΥΤΙΑ

    ΥΓ. ΜΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. agapita kounimena aftia (elpizo oxi kai eggefalos) kalosorises sto tsardi mas. Se kovo mixanovio tipaki kai sou efxome kales voltes me to oxima sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. TO ΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΣΩ ΑΥΤΙ (Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑΚΙΑ) ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ? Ε, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑΙ.
    ΑΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ SHAKEN BRAIN ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΣΧΗΜΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΤΟΣΟΣ ΑΕΡΑΣ ΚΑΙΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΟΥΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΣΑ...

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

    ΚΟΥΝΗΜΕΝΑ ΑΥΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή