Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

C1 part 2



και τωρα αρχιζει το fun μέρος. βασικά οκ. Ψιλιαστικα πως στα φαναρια με κοιταγαν περίεργα. μεσα απο τα αυτοκίνητα τα παιδια με έδειχναν. Οι οδηγοι κοιταγαν. Σιγα μωρέ κυκλοφορούν κιαλλα. Στο δρόμο άλλοι δικυκλιστες με ρωταγαν πόσο το πήρα, ποσα κυβικά είναι αν με την βροχη βρεχομαι και λοιπά. Με τον καιρό, οταν σταματάω σε φανάρι απλά κοιτάζω κατευθείαν μπροστα ή κάτω και αποφεύγω να γυρίζω το κεφάλι γιατι βαριέμαι ολα αυτά.
Το καλύτερο είναι όταν έχω συνεπιβατη. Ο οποίος καθετε έξω απο την καμπινα και φαίνεται όπως πολύ σωστα το περιέγραψε μια φίλη μου σαν κουνουπι αυτοκόλητο απο πίσω. Το λοιπόν έχει πολύ πλάκα. Μέχρι και φωτογραφίες μας βγάζουνε όταν κυκλοφορούμε έτσι.
Το χειμώνα όμως είναι απόλαυση. Μιλάμε κυριλέ δεν βρέχομαι. όλοι στα φανάρια παπιά και εγώ η απόλυτη κυρίλα. όταν φυσάει ταυρόχρονα βρεχομαι λίγο απο τις ριπές. Επίσης όλο αυτό κόβει πολύ το κρύο. Επίσης όπως τα αυτοκίνητα έχει σκηνικό που βγάζει θερμαινόμενο αέρα. Μιλάμε το απόλυτο δίκυλο για χειμώνα.
Παρκαρισμα. Εδω θέλει προσοχή. Μπορεί να παρκάρει σχεδόν παντου. Ανηφόρες, κατηφόρες, απλά να τηρείται ο κανόνας που ισχύει για κάθε δίκυκλο που χρησιμοποιεί κεντρικό σταντ. Και τα 2 πόδια του σταντ πρεπει να είναι στη ίδια επιφάνεια. Κοινώς όχι το ένα στο δρόμο και το άλλο σε λακούβα. Θα γείρει, θα μπατάρει λογικό είναι. Κάθε μηχανη θα το πάθαινε. Αυτό όμως που δεν παλεύεται έτσι και σε πάρει η κλίση είναι το βάρος του. 180 κιλά κατευθείαν πάνω σου. Και καλά να προλάβεις να βγεις, αλλιώς τον πούλο.
Ζωνες ασφαλείας. Έχει 2 μπορείς να χρησιμοποιήσεις είτε και τις 2 είτε τη μια. Μπορείς και καμία. Το τελευταίο κάνω εγω. Και αυτό γιατί αν σε κρατάει η ζωνη και πρεπει να μετακινηθεις λιγο πιο μπροστα δεν γίνεται. Σφιξιμο... Έτσι πέφτεις άνετα... Να λείπει...
Το μηχανάκι είναι οικονομικό. Και στην κατανάλωση τους και στην συντηρισή του (αν αναλαγιστουμε τη μάρκα). Το προβλημα είναι έτσι και χρειαστεις ανταλλακτικά.. Την έκατσες.. Οι τιμές πηδάνε...
Γενικά είναι πολύ ευχαριστημένη με αυτη την αγορά. Την προτείνω ανεπιφύλακτα σε ανθρώπους που είναι διατεθειμένοι να σπαταλήσουν λίγο χρόνο παραπάνω για να μάθουν τις παραξενίες του. Η ανταμοιβή αξίζει τον κόπο

5 σχόλια:

  1. ALO ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΔΗΛΑΔΗ...
    ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SCOOTER ΔΕ ΦΟΡΑΣ ΚΡΑΝΟΣ, ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΖΩΝΕΣ, ΑΝ ΘΕΣ ΦΟΡΑΣ ΤΗ ΜΙΑ, ΑΝ ΘΕΣ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ...
    ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΑ ΑΥΤΑ.

    ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 'ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΜΟΥ' ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΦΙ.
    ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ, MOTOGEM.

    SHAKEN EARS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου και παλι κουνημενο μεγλο δαχτυλο του ποδιου. Το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν ειναι σαν όλα τα άλλα. Σωστα μιλάς για τις ζωνες, αλλα για κάποιο λόγο το συστημα δε βολευει σε περιτωση που κατι σου τύχει και πρεπει να μεταφερθεις λίγο μπροστα και να ακουμπίσεις το πόδι σοθ στο δρόμο. Απλα δεν μπορεις να το κάνεις. Ισως φταίει βέβαι πως έχω κοντά ποδια.. τι να πω .. θα σε γελασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΒΜW ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΒΟΥΚΛΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΜΟΘ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ...

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ?
    ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ!

    SHAKEN NOT STEARED

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΑΑΑ μ αρεσει πολυ το μπεζ δερματινο μηχανακι!!!

    ΚΑΥΤΗ ΣΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To πιο βασικό για τις ζώνες δεν το είπες: Δεν δίνει ροπή η μηχανή αν δεν έχεις δέσει τις ζώνες και βέβαια αν δεν έχεις σηκώσει το στάντ. Έτσι σου θυμίζει να βάλεις ζώνες γιατί αλλιώς είναι πιο επικίνδυνο από τα άλλα μηχανάκια. Βέβαια μπορείς να κάνεις μαιμουδιά και να τις δέσεις χωρίς να είσαι εσύ μέσα...
    Αλλά αφου λές ότι σε τράβηξε το μεγάλο του πορτ-μπαγκάζ (πράγματι μαζί με τα ABS είναι το μεγάλο του ατού) πως μετά το πέταξες τόσο εύκολα για το 2ο άτομο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή