Τρίτη 19 Μαΐου 2009

Χαιρετω!

Ξεκινησα αυτο εδω το blog για να γραφω τις εμπειρίες μου με τα αγαπημενα μου δίτροχα. Δεν με ενδιαφέρουν όλα, παρα μόνο αυτά που έχω. Εδω λοιπόν θα αναρτούνται, δικές μου σκέψεις, νέα απο το ιντερνετ, προιοντα που μου αρεσουν και που όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με 3 ειδων διτροχα.
Τα μωρά μου λοιπόν είναι τα παρακάτω
Ας αρχίσω με το μεγαλύτερο και το γηραιότερο της παρέας:
Μια BMW R1100RT, χρώματος μπλε. Η μηχαν΄αυτή ήταν πάντα το όνειρο της ζωής μου. Και απλά κάποια στιγμή κατορθωσα και την πήρα.. Η συνέχεια σε άλλο ποστ.

Ένα BMW C1 125. Κόκκινο.Το διαβόητο scooter της BWM. Μηχανάκι αμφιλεγόμενο. Άλλοι το λατρεύουν και άλλοι το μισούν. Και γι' αυτό παρακάτω.


Βεσπόνι ΕΤ4 125 της Piaggio. Πάντα μου άρεσαν οι βέσπες. Και συγκεκριμένα οι παλιές. Δυστηχως ή δεν είχα τα λεφτα να πάρω κάποια τέτοια ή όταν τα είχα θεωρούσα μαλακία να παρω ένα διτροχο που θα με αγχωνει λόγω παλαιότητας.


Σημ. Οι φωτο δειχνουν πως ειναι τα μηχανακια αλλα δεν είναι τα ίδια. Κάποια στιγμή ίσως ανεβάσω τα δικά μου.

1 σχόλιο:

  1. Ελα βρε καλοτάξιδο το νεο μπλογκάκι!
    Λοιπον εχω υπαρξει συνοδηγος στο σκουτερ της bmw, το κοκκινο ντε στην φωτογραφια, οσο κι αν δεν το πιστευετε. Το τι εχω ακουσει εκει πισω δεν λεγετε!

    Η ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή