Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Το πρωτο κράνος


ever. Από το πανεπιστημιο της california o καθηγητης C. F. “Red” Lombard .
Το 1953 μολις. Ειδικα σχεδιασμένο να αποροφα την προσκρουση.(!!!) Ο τυπος το πατενταρισε και πελάτες του γινανε πολλοι κρατηκοι οργανισμοι οι οποίοι χανανε προσωπικο απο ατυχηματα με διτροχα. Αργοτερα το ιδρυμα Snell, το οποιο δημιουργηθηκε το 57 εις μνημην του οδηγου αγωνων αυτοκινητου Pete Snell, ανελαβε να δημιουργησει τα παγκοσμια stadearts ασφαλειας που ισχυουν ακόμα όσον αφορα τα κράνη. Το ιδρυμα ξεσκιστηκε στις δοκιμές και η προταιρεότητα του ήταν και είναι η ασφάλεια και όχι ο σχεδιασμος και οι καινοτομίες ενός κράνους.
Υποχρεωτικο έγινε το κράνος για τους Αμερικάνους μπατσους το 1958 και για τους Αυστραλους το 60κάτι. (Σαν και εδω ενα πραμα).
Το ξέρατε πως ένας μοτοσυκλετιστης έχει 21% πιθανοτητες να τραυματιστει την πορεία του απο ότι ένας οδηγός αυτοκινήτου? Με το κράνος οι πιθανόττηες μειώνονται στο 29%
Κράνος λοιπόν!

2 σχόλια:

  1. Εχω ενα nolan ασημι καλοκαιρινο, πολυ ωραιο αλλα τελευταια με στενευει...
    ΚΑΥΤΗ ΣΕΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..με γεια και καλοτάξιδο το Blog! (..να θυμηθώ να φέρω και καμιά διαδικτυακή γλάστρα ή καμία εικονική τούρτα για τα καλορίζικα!) Όμορφα ενδιαφέρονται και σωστά τα θέματα! ..με την μοτοσυκλέτα (..όπως θα έχεις διαπιστώσει ήδη!) δεν θα σου λείψουν ποτέ οι αφορμές για να γράψεις ..σου εύχομαι να είναι πάντα ευχάριστες και αστείες!
    ..επι του θέματος "Κράνος" να προσθέσω ότι τα οστά του κρανίου μας, είναι σχεδιασμένα να αποροφούν (στην καλύτερη περίπτωση!) κρούσεις με ταχύτητα μέχρι 9 χιλιόμετρα την ώρα ..ναι, καλά καταλάβατε! ..είναι η επιτάχυνση της βαρύτητας και αυτό σημαίνει ότι το κεφάλι μας είναι σχεδιασμένο να μας προστατεύει μόνο σε περίπτωση που σκοντάψουμε και πέσουμε! ..για οποιαδήποτε ταχύτητα πάνω απο 9χλμ (..υπενθυμίζω αυτή τη ταχυτητα την πιάνουμε αν ορθιοι πέσουμε με τα μούτρα στο πεζοδρόμιο) πεσουμε χωρις κράνος και ζήσουμε ..είναι κατα λάθος! ..γι΄αυτό κρανάκι (και μάλιστα καλό) για να μη παρουν τα μυαλά μας αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή